Respektujeme a podporujeme práva našich zákazníků. Pokud pro nás máte v této oblasti nějaký podnět, volejte nám ZDARMA na zákaznickou linku 800 400 420 v pracovní dny (PONDĚLÍ – PÁTEK) od 08 hod do 18 hod. Případně nám napište e-mailem na: info@vemexenergie.cz.
Číst dále...Provést změnu dodavatele energií není složité, jen je třeba dodržet určité termíny. Kompletní změnu dodavatele na základě plné moci vyřídíme zdarma za vás.
Číst dále...Pronajali jste si byt? Přestěhovali jste se? Koupili jste nemovitost? Chcete změnit dodavatele a zároveň změnit i odběratele?
Číst dále...Odběr elektřiny a zemního plynu je možné realizovat pouze na základě uzavřené smlouvy o připojení k distribuční soustavě. Se všemi kroky potřebnými ke zřízení nového odběrného místa vám poradíme a pomůžeme.
Číst dále...Kontaktujte nás zdarma na zákaznické lince 800 400 420 neprodleně poté, co ke změně došlo. Připravíme pro vás potřebné formuláře a v případě nutnosti informovat o změně i příslušného distributora vyřídíme změnu za vás.
Číst dále...Pokud při změně dodavatele elektřiny výslovně nepožádáte o změnu charakteru odběru elektřiny, není žádný důvod pro změnu sazby.
Číst dále...Smlouva o připojení k distribuční soustavě stanovuje technické detaily připojení odběrného místa k distribuční soustavě.
Číst dále...VEMEX Energie OnLine Portál je internetová aplikace, která vám po přihlášení umožní většinu svých požadavků vyřešit z pohodlí domova.
Číst dále...Společnost VEMEX Energie a. s. zajišťuje dodávku zemního plynu a elektřiny a s tím související služby s přenesením odpovědnosti za odchylku pro své zákazníky v celé ČR. Služby poskytujeme na základě licence na obchod se zemním plynem a elektřinou.
Nenašli jste informaci, kterou hledáte, nebo se chcete na něco zeptat? Pošlete nám dotaz a my Vás budeme do dvou pracovních dnů kontaktovat.
© 2016 - 2018 VEMEX Energie a. s. Všechna práva vyhrazena. Bez písemného souhlasu je šíření informací z tohoto portálu zakázáno.